Friday 6 January 2012

penatt menunggu..:'(

huhh,, PENAT ! baru balik dari latihan kete . haiisshh. panas2 tunggu turn , dari subuh aku datang , maghrib baru balik.. betul2 sabar aku duduk dekat akademi tuu.. rase nak pitam daa.. nak buat cmane ABAH aku yang suruh.. ikut jee la., okee. tadi belaja bawak kete naik bukit , nasib naik kete tu . kalau tak aku yang turun tolak kete tu kasi naik . HAHA. cikgu Sapuri. yyeeaaahh! die la yang aja aku bawak kete. baik seyhh cikgu tu. tak tau la , kot ngan pempuan jee die baik. HUHU . firstly bawak td , kebelakang kete tu . second n after that maju ke hadapan jugak kete tu . da dapat naik bukit , gedik pulak driver tu tak nak turun. haha. mane tak eehhh, nak bangge ngan ngan orang leww tuuww !! HAHA . :D apee la kau . tapi 6kali round je, aku nak lame2. dtg lame , bawak nye belum panas ****ot aku lagi.. hahah . b4 tu , tunggu turn moto , makk aii. aku decide , lepas ni aku kene tido kat akademi la , nak cop moto EX5 yang tak bape lawa tuh . HAHA , berjoman den nunggu ehh. ayoo ! lesen punye pasal , kuat siked laa iman dalam sabar menyabar ni. kalau tak , aku sendiri yang nak aja cikgu memandu tu drive. haha. hmm , ape lagi nak cite ni. banyak ni , tapi da penat , aku citer ala2 kadar jea la kan. husshh. ehem ehemm ! batukk pulak. :) si die pegi gunung ledang ! wwooww! larat ke daki bang? HAHAH . Die larat la kott, kalau aku? paham2 sendiri la, HAHA. tengah syok main air laa tu , maklum lah , da bape bulan pulak bil air kat umah tak bayar. seminggu si die tak mandi. hahh , amik kau bau die ! macam bau lembu pakteh aku! grr~ sian si die. aku cite letupp jeaa ni . nak suke2 . otak da pening , kepenatan yang teramat sangat. nak g kat kabinet tu jap , cari 100plus ,. untuk kesegaran berpanjangan! HAH . Ukee lahh , nanti rajin , aku taip kat netbook subsidi ni lagi . okee?? tata

No comments:

Post a Comment